Hýbat se je důležité, to se asi shodneme. Někdo rád chodí pěšky, někdo jezdí na kole. Můžeme taky dělat jógu, plavat, běhat, hrát golf, chodit do posilovny nebo hrát fotbal. Na výběr je toho spousta. K těmto aktivitám nám ale můžou chybět peníze, čas, prostor, partner nebo i třeba chuť cokoliv začít.

Tak pozor! Jde smysluplně cvičit bez toho, aby Vás to cokoliv stálo. Díky japonci jménem Tabata  a jeho metodě potřebujete na cvičení minimální čas (minimálně 4 minuty). Stačí Vám prostor v obýváku. Nepotřebujete k tomu nikoho dalšího. Hravost tohoto tréninku a jeho automatický záznam výsledků Vás ženou kupředu mnohem snáze.

Když vydržíte 4 – 5x týdně po dobu 2 týdnů, tělo se aklimatizuje a začnete se rychle zlepšovat. Po měsíci si připadáte klidnější a vyrovnanější. Po 2 měsících Vám přijde neuvěřitelné, že jste to začali až teď. Za půl roku koukáte na ty břišáky, bicáky a hezký zadek se slovy “No, ty vole…”.

Vím, že to není nejdůležitější věc na světě. Myslím ale, že je třeba příjemné vyjít schody bez zastavení. Nebo doběhnout na šalinu a neumřít u toho.

Pokud zrovna nechodíte k Lišákovi do posilovny nebo nemáte vlastní tréninkový plán, zkuste aplikaci na cvičení. Budete překvapeni.

Aplikace pro pány: Home Workout

Aplikace pro Dámy: Female Fitness

Jak začít? Stáhněte si aplikaci:

Pro pány s ApplePro pány s Androidem

Pro dámy s ApplePro dámy s Androidem

Pak si ji nastavte

Váš rok narození, pohlaví,

Upozorňování (ideálně na ráno),

Synchroznizaci s Google Fit (Apple HealthKit).

Nastavení pro ženy

Nastavení pro muže

Cvičení má 4 okruhy

Dánská verze: ABS (břicho), BUTT (zadek), ARM (ruce), THIGH (stehna)

Pánská verze: ABS (břicho), CHEST (hrudník), ARM (ruce), SHOULDER and BACK (ramena a záda)

Výhody aplikace

√ Je zadarmo.

√ Není potřeba žádné vybavení.

√ Nemusíte nikam chodit.

√ Cvičíte, kdy chcete.

√ Může Vám připomínat, že je čas cvičit.

√ Doprovodná animace cvičení.

√ Zahřátí na začátku a protažení na konci.

√ Automatický záznam postupu v tréninku.

√ Tipy během cvičení.

Nevýhody

Jsou tam reklamy (ne všude).

Mluvené slovo zní někdy strojově (dobře zní australská angličtina).

Doporučení

Nastavte si upozornění na ráno (je to efektivnější).

Cvičte maximálně 5x týdně, minimálně 3x.

Nepřeskakujte a nevynechávejte.

Kdo cvičí, více jí a více pije.

Pokud chcete zhubnout, nelekněte se, že ze začátku asi váha mírně stoupne.

Cvičení zdar! 🙂

 

MENU
0

Your Cart